dilluns, 5 d’abril del 2010

2010 Abril - La Clusaz resum

Tal hi com ja explicava al blog, el passat Divendres dia 2 vaig tornar dels Campionats de França que vaig córrer a les estacions de La Cluzas i Le Grand Bornand. Van ser els 43ens. Campionats Nacionals Francesos i van ser unes bones curses per acabar la temporada de competició.

Per falta de neu prou forta i compactada per córrer Súper – Gegant: velocitat, l’organització del Campionat va decidir fer dos Eslàlom Gegants el 30 i 31, i dos Eslàlom Especials l’1 i el 2.

El temps no va acompanyar massa, i el primer dia que corria Eslàlom Gegant, Dimarts 30 a La Cluzas, es va passar el dia nevant, amb boira i amb unes condicions que si hagués estat una prova de Copa d’Europa o Copa del Món crec que s’hauria suspès.

El 30, a l’estació de La Cluzas vaig fer 9è (Al blog vam posar 8è. però després de repassar-ho novament, era una posició equivocada). A la primera mànega vaig fer el 7è. millor resultat, però a la segona em van influir massa negativament les condicions meteorològiques i no ho vaig fer massa bé. Just a mi, em van tenir esperant uns 10 o 12 minuts a la sortida perquè el “crono” de la cursa, amb la neu que aixecava el vent, quedava glaçat. A la baixada, amb prous feines veia les dues següents portes. El vent també havia aixecat la neu, i les mateixes portes quedaven blanques i no es veien. De fet, tothom tenia els mateixos problemes, però a mi no em van anar bé. Em va recordar la situació de la Copa d’Europa de La Molina a Roc Blanc.

El Dimecres 31, vam córrer a Le Grand Bornand. Aquest dia també era Gegant i vaig caure a la segona mànega. Feia un dia una mica millor que l’anterior, però em vaig adormir acabant la segona baixada i els esquís em van tirar cap a fora.

Dijous i Divendres, Eslàlom Especial també a Le Grand Bornand. El primer dia vaig quedar 4art. i el segon 5è. Només aquest últim Divendres dia 2 va sortir el sol. Vam acabar amb bon sabor de boca totes les curses, però havien set uns dies difícils. El mateix Divendres a la tarda tornava cap a casa.

Un bon record per una cursa de fi de temporada. Ramon.



Resultats: http://www.ipc-alpineskiing.org/Results/National_Championships/index.html

1 comentari:

  1. Bon final de temporada, doncs. Un quart i cinquè lloc no està gens malament! Francesc

    ResponElimina