dimarts, 12 de maig del 2009

2009 Maig - Inici de la preparació...



De l’últim dia que us comentava com anaven les coses en el bloc, ja tornem a estar preparats i disposats a començar aquest nova temporada 2009-2010 que espero acabi amb els Jocs Paralímpics de Vancouver durant el mes de març de l’any que ve.


Després de Setmana Santa i fins acabar l’Abril, realment han estat uns dies de descans i de recuperació física i psíquica molt positius. Desconnectar del tema, deixar de pensar amb l’esquí i poder-me dedicar a altres coses que ajuden a refrescar la memòria i treure-la d’aquesta tensió de carreres, resultats, entrenaments, ... ... m’ha anat molt bé.


Avui Dilluns 11 de maig, em trobo molt fresc de “coco” i amb noves i més ganes de començar a entrenar amb serio i “a tope”.


Durant aquests primers quinze dies de mes, combinant-m’ho amb feinetes esporàdiques que em puguin sortir i com a punt de partida per la propera temporada, estic tornant a nedar, córrer, anar amb bici, patinar, ... tot per començar a recuperar sensacions, a estimular-me i activar-me per entrar de nou en entrenaments específics i complerts que vindran més endavant; tot girant en funció dels mesos que vindran i de possibles sortides a fora per esquiar que puguem fer i, al cap i a la fi, per està llestos de cara al desembre d’aquest any i començar la temporada de competicions al màxim nivell.

..........

He rebut un correu de la selecció espanyola per la primera concentració de la temporada 2009-2010 a la Vall d’Aran: la propera setmana. Una trobada de dos dies, Dijous 21 i Divendres 22 amb l’objectiu d’anar a Madrid per fer unes revisions bio-mèdiques.


A veure si igualment, tot i només ser dos dies i amb el viatge, dóna temps i comencem a parlar de la temporada: més concentracions, planificacions de sortides a esquiar, valoracions, objectius, ...a veure.


Una abraçada a tots i per tots!


Ramon.

1 comentari:

  1. Ramonnnnnn!!! soc l'artur!!! espero que aquesta sortida cap a madrid sigui desisiva i os diguin la plenificacio de la temporada!!! No et vaig contestar el mis per que no men vaig enrecordar, pero va anar be am la marta!!jejejej! weno espero que ens vaiem aviat i em puguis dir que vas a bancuber(no se com sescriu)jejej ! abrasada molt gran!!
    ARTUR!

    ResponElimina