divendres, 15 de gener del 2010

2010 Gener - Les Angles

El passat Dissabte i Diumenge, 9 i 10, vaig anar a córrer una prova francesa a Les Angles, amb una 4a. posició el Dissabte amb Eslàlom Especial, i una 4a. i una 3a. posició en els dos Eslàlom Gegants que vam córrer el dos el mateix Diumenge (1).

Són uns bon resultats, si ser fer-ne una lectura ajustada i conscient de tot el que hi ha al voltant, i per tot el que això representa:

Em donen una tranquil•litat respecte el dia a dia que faig, amb competicions, estatges, reunions, preparacions psicològiques, de tot el que estic entrenant cada dia, a pistes pel matí i al gimnàs a les tardes, doncs, després de Nadal, gairebé ha estat un no parar.

Em dóna més i nova motivació i ganes per continuar, tenint en ment, sobretot la Copa d’Europa de La Molina a finals de mes, passant pels Campionats de Catalunya d’aquí 10 dies.

El que també ser i tinc molt clar, és que per punts, aquestes carreres no m’ajuden amb res. No és ni una Copa d’Europa, ni molt menys una Copa del Món. Això fa que la penalització de la mateixa cursa ja sigui molt alta i no em sigui possible de baixar més. Ho sé, i amb això em marco La Molina per aconseguir-ho.

(1)http://www.ipc-alpineskiing.org/Results/IPCAS_Level_Races/index.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada