divendres, 5 de febrer del 2010

2010 Gener - La Molina Copa d'Europa



Copa d’Europa a La Molina, 29, 30 i 31 de gener del 2010


Aquest passat cap de setmana, últim de gener, vam fer la prova de Copa d’Europa a La Molina.

El Divendres Súper – Combinada (SC), són dues mànigues, una de velocitat que ja compte com a Súper - Gegant, i que es va córrer a Roc Blanc, i la segona màniga que és Eslàlom Especial i es va córrer a Comella - Estadi, igual que la Copa del Món que la temporada passada havia organitzat també la mateixa estació. Del SG vaig fer 13è. i de la SC 8è.

El Dissabte va toca Eslàlom – Gegant a Roc Blanc. Va ser un dia de molt vent, i vam aplaçar la prova esperant que el vent afluixés durant el matí. La prova crec que començava a les 9,15, i a les 10, es va aplaçar fins a les 11. Encara no havia fet ni la primera màniga. Molta tensió, inseguretat de si es corria o no. Recordo des del bar de Costa Rasa, que el vent feia pujar la neu com la boira. Les portes s’encaraven cap a la pujada i allà era perillós de quedar enganxats, sort que després el vent va parar. A fi de comptes: 14è.

El Diumenge, últim dia, l’Eslàlom – Especial també a Roc Blanc, no vaig acabar ni la primera màniga, estava una mica ressentit d’un parell de dies de competició igual no prou bons, i poder al final tot va ajudar. D’una baixada d’un total de 39 portes, no vaig fer la 23 i quan vaig passar la línia d’arribada, em van dir que estava desqualificat.

El còmput general dels tres dies de carrera no és positiu. Era una cursa per estar allà davant i lluitar per poder rebaixar posicions en el llistat de punts IPCAS tal hi com demanen els Criteris Espanyols per poder anar a Vancouver, i no ho vaig aconseguir.

Resultats: http://www.ipc-alpineskiing.org/Results/Continental_Cups/European_Cups

Llistat de Punts: http://www.ipc-alpineskiing.org/Point_Lists

. . . / . . .

Els propers dies 12, 13 i 14 d’aquest mes, vaig a córrer la prova final de la Copa d’Europa a Zoncolan, Itàlia, a veure què passa?

Salut!

Ramon Homs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada