dimarts, 2 de març del 2010

2010 Març des de la Molina

Hola a tots,


Us explico que Dimarts d’aquesta setmana a la tarda, em va trucar el Director Tècnic de la FEDDF, confirmant-me oficialment que NO vaig Vancouver, que no havia complert els Criteris Espanyols de Selecció (2) referent als llistats internacionals de posicions aconseguides fins al moment (3) i que per tant no figurava en la relació de corredors (1) de la mateixa Federación que hi assistien (a dia d’avui, 2/03 a les 19,25 h. encara no hi surten).

Sé, hi he llegit en diferents diaris esportius, que comencen a parlar i confirmar el que se’m va dir per telèfon.

Comentat el que hi ha,us he de dir que vull acabar la temporada igual com la vaig començar, amb ganes d’entrenar i apuntant a la cursa de La Clousaz – Le Grand Bornand (França) pels dies 30 i 31/03 i 1 i 2 /4 (4).

Deixeu-me uns dies de reflexió i reajustament de la situació per anar-vos explicant i definint les meves intencions d’ara endavant.

Gràcies a tots.

(1)http://www.paralimpicos.es/web/2010VANPI/participantes/participantes.asp
(2)http://www.paralimpicos.es/web/2010VANPI/participantes/criteriosesqui.pdf
(3)http://www.ipc-alpineskiing.org/export/sites/ipc_sports_alpine_skiing/Point_Lists/20100222-IPCAS-PointList_v1.1_23FebReview.pdf
(4)http://www.ipc-alpineskiing.org/export/sites/ipc_sports_alpine_skiing/Downloads/2010_03_NC-LaClousazBornand-FRA.pdf

6 comentaris:

  1. Ramon,

    Facis el que facis estem amb tu. Ja fa temps que ets un gran campió, deixem "els Vancouvers" per uns altres. A nosaltres sempre ens quedarà Torí...

    ResponElimina
  2. Estic amb tu Força Ramon a per França, dels de la selecció no cal dir res, ja s'ha vist que han fet a vancouver....
    Ets un CAMPIÓ endavant.Vicenç

    ResponElimina
  3. Força Ramon!
    Crec que caldria "felicitar" als responsables de la Federación española per la "gran actuació" feta fins ara a Vancouver, i sobretot que s'ho facin mirar!

    ResponElimina
  4. Hola Ramon,
    La setmana passada a l'escola hem van posar de deures fer la portada d'un diari, jo a l'apartat esportiu vaig posar una foto teva que ja havies anat els Jocs Olimpics de Vancouver i a més a més havies fet medalla d'or, el diari es diu "El Deu Català" (quan ens veiguem te l'ensenyo). Per tant a mi els criteris i aquestes tonteries no m'importen. Per mi has anat els Jocs Olimpics, els de Torí (que jo et vaig venir a veure) i els de Vancouver tambè, ho diu el meu diari.
    Roger Homs Rifà.

    ResponElimina
  5. Hola Ramon.Per mi ets un crak,o sigui que el que et poguin dir aquesta gent està de menys, deuen ser els mateixos que estan arreclant el pais oi?.
    ARE.

    ResponElimina
  6. Ramon,

    no cal dir-te res ! Per nosaltres sempre seràs un gran campió ! Sempre has demostrat l'esportivitat i l'esforç i només amb aquestes dues paraules demostra que tú ets un gran corredor i un gran campió !

    La llei dels punts no està ben feta, només es miren triumfs i temps de les curses però molt poques vegades miren l'esportivitat i l'esforç de grans corredors.

    No cal dir-te res, nosaltres et seguirem apoiant facis el que facis però per nosaltres des de fa molt temps ets un gran campió.

    Felicitats Ramon ! Segueix endavant com has fet fins ara i segur que els èxits estan assegurats !

    Una forta abraçada !

    --

    Joan Puig.

    ResponElimina